הזמנה לחתונה היא ה”טעימות” של האירוע

כל מי שהתחתן יודע כמה זמן, מרץ ואנרכיות משקיעים בני הזוג בארגון האירוע, בבחירת המקום, עיצוב המקום, שלא לדבר עם תפריט, שמלת כלה ואטרקציות. ומה בנוגע להזמנות עצמן? הרי בסופו של דבר, האורחים שלכם לא לוקחים חלק פעיל באירוע ובהפקתו. לאחר שהודעתם על החלטתכם להינשא ישנם שני שלבים שבו האורחים שלכם משתתפים. השלב הראשון הוא קבלת הזמנה לחתונה באופן אישי (מסירה ידנית או בדואר). הלב השני והאחרון הוא הגעה לאירוע עצמו והשתתפות בשמחה הגדולה. מכאן אתם יכולים להבין בעצמכם איזה משקל יש לבחירות הזמנות לחתונה- הן מבחינת הרושם הראשוני, שאין לו הזדמנות שניה. הזמנה דלה ומרושלת אינה מעוררת חשק לבוא לאירוע עצמו וגורמת לאורחים להרגיש שאתם מזלזלים בהם. הזמנה לחתונה יוקרתית מעוררת סקרנות לקראת האירוע. מה אתם מתכננים? מה יהיה בו? האם האירוע יהיה מיוחד? אילו הפתעות הכנתם לנו? הזמנה דורשת השקעה. הזמנות דורשות כובד ראש. עליכם להעביר את המסר המדויק לאורחים שלכם, בנוסף לפרטים היבשים בנוגע למועד החתונה, השעה והמיקום. חלק מכם ירצו לשלב תמונה שלכם, חלק ירצו לשלב תמונות ילדות. אחרים משלבים אמרת שפר, פתגם או ציטוט מהמקורות אשר משקף את הזוגיות שלהם. ומה בנוגע לסגנון? הזמנות לחתונה מודפסות במגוון עשיר של סגנונות עיצוב. החל מהסגנון העתיק והמיושן ועד לסגנון המודרני וכל מה שבניהם. סגנון רטרו? שנות ה-50? ה-60? האם אתם רוצים הזמנה לחתונה המשלבת הומור? הומור פרטי שרק האורחים שלכם מבינים? חלק אוהבים לשלב איורים, קריקטורות או “בדיחה פרטית”.מה שיפה בעיצוב הזמנה לחתונה הוא שאין נכון או לא נכון, אלא מה שנכון לכם או לא נכון לכם. נשמע פשוט? זה אכן פשוט, אבל גם דורש מכם להשקיע ולהתאמץ. הזמנות לחתונה יוקרתיות אינן הזמנות של “שטאנץ” הן אישיות, הן מעוצבות בצורה מושכלת תוך הקפדה על כל הפרטים המרכיבים אותה, ויש בהן משהו שייחודי רק להן. למעשה, הזמנות מסוג זה הם אישיות וייחודיות לזוג המאושר. לא תמצאו שתיים זהות, וזה מה שעושה אותן מיוחדות ומקוריות. חשבו מה זה עושה לאורחים שלכם, לקבל הזמנות אישיות, שניכר שהשקיעו בהן מחשבה! המוזמנים שלכם מתרגשים לקראת החתונה שלכם מיד עם קבלת ההזמנה עצמה, מגיעים עם חשק, מרץ, עם נכונות ועם טוהר כוונות לשמוח בשמחתכם ולהעניק לכם מתנה יפה. תשקיעו באורחים שלכם- הם ישקיעו בכם בחזרה.